samedi 22 décembre 2012

Supa crema de rosii cu busuioc proaspat



De dimineata am facut o plimbare pana la piata de unde am luat legume si busuioc proaspat, asa ca pentru astazi m-am gandit ca ar fi ideal sa fac o supa crema de rosii, o reteta pe care am descoperit-o in periplul meu prin Italia.
Pentru asta avem nevoie de urmatoarele ingrediente :

-          6- 8 rosii (1 kilogram)
-          2 cepe
-          2 catei de usturoi
-          1 litru de supa de pui
-          2 linguri de ulei de masline
-          busuioc proaspat
-          2-3 linguri de smantana
-          sare, piper dupa gust


Se pune intr-o cratita apa cu sare si se lasa pe foc pana da in clocot, apoi se adauga rosiile 5-10 minute, dupa care se decojesc. Se taie ceapa cuburi si usturoiul marunt si se pun la prajit in ulei de masline. Rosiile, ceapa si usturoiul se baga in blendar si se adauga treptat supa de pui. Se pune apoi pe foc circa 10 minute. Se serveste impreuna cu busuioc proaspat, smantana si paine prajita.

Pofta buna !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire