samedi 17 août 2013

Cucido montanes



In Santillana del Mar am mancat cea mai buna mancare de fasole cu carnati si varza. Am cautat rapid pe internet reteta si am zis sa o public si eu dupa ce am si gatit-o in prealabil. Un festin gastronomic.

- 200 grame de sunculita taraneasca
- 100 grame de chorizo dulce-picant
- 100 grame de sangerete (morcilla)
- ½ de varza creata
- 500 grame de fasole uscata (2 borcane de fasole alba)
- 1 ceapa mare
- 1 usturoi
- paprika
- ulei de masline
- sare (numai daca este nevoie)

Se prajeste bine sunculita in ulei de masline. Se adauga ceapa si usturoiul cubulete, apoi varza creata taiata julien. Se pune paprika si se amesteca. Dupa 20 de minute se adauga si  cele 2 borcane de fasole. Se mai lasa in 5-10 minute si se pun si carnatii taiati. Dupa 10 minute se ia de pe foc.

Pofta buna !

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire